Thursday, September 14

تهران - انزلی - اردبیل - آلوارس

اسکله‌ی انزلی

شنبه
انزلی را آتش باران دیدم و تالاب آتش را آوردم.



جاده‌ی اسالم-خلخال

یک‌شنبه
مسیر مه را در آغوش گرفته و با درختانِ بی سایه، همسایه شدم.



آبشار گورگور

عشایر آلواریس

سبلان

دوشنبه
به قصد سبلان (ساوالان) خود را در طبیعت غرق کردم، همراهِ آن زیباییِ چشمه‌ها (آبشار گورگور)، عشایرِ آلوارس و عظمت سبلان، در خنکایِ سبزِ شمالِ غرب به جانم نفوذ کرد.



شورابیل

سه‌شنبه
با اردبیل پیمان بستم و دریاچه‌اش (شورابیل) را از بَر کردم، اما فندق‌لو را در مه و باران از دست دادم.



چهارشنبه
به تهرانم آمدم باز...

17 comments:

  1. savalan be hamoon ghashangi ke yek asheghaneye aram mige bood?

    ReplyDelete
  2. آره گلناز جان بود، شاید بیشتر

    ReplyDelete
  3. begoo pas chera nabodin !!!!hala pass koli khosh gozashto jaye ma HAM KE KHALI...hala chera bikhabar raftin?????

    ReplyDelete
  4. خلخال از همش بهتر بود انگار...

    ReplyDelete
  5. فوتو بلاگ بزن بهرنگ، خیلی خوب بدون عکس‌ها، مخصوصا سه تا اولی

    ReplyDelete
  6. khob hadeaghal 2-3 ruzi be riyehat esterahat dadi :-)

    Very nice pix. I took 2 of them. Hope you don't mind.

    ReplyDelete
  7. ajab!
    hala kolocheye anzalio ke mitonestin biarin:d harchand man az onam be andazeye asal badam miad:D
    vali bishokhi axaye kheiliiiiii khoshgeli shode.goftam comment bedam khyaleton rahat beshe ke baz shod bellkhare weblogeton

    ReplyDelete
  8. be nazare to age naser khosro safar namehash ba aksaye dj hamrah mishod hala faramosh shode bood?

    ReplyDelete
  9. و اينهمه درياچه و غروب و دلتنگي و باران و مه و سفر و كوچه و باغ و خرماي كال با طعمي گس و به ياد ماندني و بوي خاك باران خورده و .... كجاها كه من را نبرد ...زيباست

    ReplyDelete
  10. وای خدا جون!
    چه عکس جالبیه اولیه! بقیه‌ش هم قشنگه!
    پ.ن: بابا سفرنامه!

    ReplyDelete
  11. kheili safare khoobi boode,axasham eine tabiate yazde.doost dashtam alan oonja boodam,vali eshkal nadare shanbe dige oonjam,dorost 1om.

    ReplyDelete
  12. va bayad hamishe zibayie anhame shegefti ra dar khaterat jostojo konim ...
    va bare digar bazgasht be shahri ke gomane aramesh dar an moj mizanad ...

    ReplyDelete
  13. من یکشنبه و سه شنبه رو دوست داشتم.. از ندیدن فندقلو هم باید بگم جای خوشگلی رو از دست دادین

    ReplyDelete
  14. هي ميبينم بچه ها رفتن اين اردبيل و سرعين و اينوراو عكساشونو گذاشتن تو وبلاگشون هي دلم ميسوزه كه چرا انقد اصرارم كردن خالمينا باهاشون نرفتم:(

    ReplyDelete
  15. سلام...
    من تب رفتن دارم...
    فعلا بی بازگشت لطفا...
    نه به تهران...
    نه به خانه...
    نه به خودم...
    فعلا برویم...

    موفق باشی و خندوون.

    ReplyDelete
  16. سلام خیلی جالب بود... موفق باشید
    minayebaghearezo.blogfa.com

    ReplyDelete