Thursday, October 12

واگن ۲

تتق تتق، تتق تتق
من می‌آم، شاید هم می‌رم!
تو اون‌جای، شاید هم این‌جا
چه فرق می‌کنه
اندیشه و فکره که من و تویی رو می‌سازه
حالا چه این‌جا، چه اون‌جا
هر روزِ هر روز
دیروز، امروز، همین الان نصف شب توی قطار
فک می‌کنم
به چی رو الان کار ندارم!
البته فک کردن خوبه
حرف نزدن هم
یا شاید بعضی وقتا زدن

پ.ن.۱: بهناز بهم می‌گه «بابابزرگ»، یعنی هرکی زیادی احساساتی فک نکنه، بابابزرگه؟!
پ.ن.۲: بعضی وقتا از تتق تتق ِ هشت و نیم ساعته خوشم میاد، ولی بعضی وقتا نه!
پ.ن.۳: حالا که چی؟! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌شاید هیچ‌چی!

8 comments:

  1. سلام بهرنگ جان.
    تو در رویای من آری در رویای من تو شدی...
    راستی من شما را در دانشگاه دیدم.

    ReplyDelete
  2. رسیدنت بخیر تتق تتق هشت و نیم ساعته

    ReplyDelete
  3. Ehsase Deltangi Mikardi Too Ghatar?

    ReplyDelete
  4. safar khoobe!to ghatar neshstanam khoobe beshrti ke beshe onja chatam kard:d
    linke setayesho badgozashtin1

    ReplyDelete
  5. pedar jan ghosse nakhor....
    be man ham migan madar bozorg... bebin be koja residam ke madaram behem mige madar bozorg
    mohem ine ke aadat mikoni(:|

    ReplyDelete
  6. وقطار بی تفاوت از این خیال در راه است

    ReplyDelete
  7. عزیزم...
    البته با لفظ ice age
    بابابزرگ پایه ای هستی
    کاش من هم به دلیل احساساتی فکر نکردن مامان بزرگ بودم
    نه به خاطر چین و چروک ضربه های احساساتی برخورد کردنم

    ReplyDelete