Tuesday, October 10

زلزله

ترم قبل:
من دارم چرت می‌زنم
محمد با موبایلش تنیس بازی می‌کنه
میترا با یه فرکانس ثابت داره پاش رو تکون می‌ده
حسین معلوم نیست داره به کی SMS می‌زنه!
خلاصه همه دارن به درس توجه می‌کنن
احمدیه هم داره سر کلاس احتمالا درس می‌ده

این ترم:
من دارم چرت می‌زنم
اکبر داره با موبایل جبل فوتبال بازی می‌کنه
خود جبل خوابه (حتی با صدای خور و پف!)
امیر هم واسه محمد Missed Call میندازه!
جلوتر هم صدای قیژ قیژ صندلی میآد (یعنی یکی داره با فرکانس ثابت...)
احمدیه هم داره سر کلاس احتمالا درس می‌ده

پ.ن: این ترم خنده‌های عصبی احمدیه دوچندان شده، آدم نگران می‌شه!!!

7 comments:

  1. Shoma Chort Bezan,Khodesho Negaran Nakon! :D :D

    ReplyDelete
  2. من میگم کم میای اینترنت، نگو مشغول یه همچین فریضه های مهمی هستی!

    ReplyDelete
  3. khoda vakili shoma bidar hasti ke ina ro bebini?
    man ke kole kelass khabam faghad be sorat kamelaaaaaaaaaaaaan moratabi saramo tekon tekon midam yani daram koli gosh midam...
    vali khodaiish laghartar nashode?
    malome feshar rosh zyade...
    ye pesare hast mire radif aval dorost jolo ondota sanfdali ke ahmadie miad rosh mishe batarze fajieeeeee mikhabe!taze khabam mibini akhe hey taagir ahalat peida ikone cehrash to khab!

    ReplyDelete
  4. hmmmm... durnamash khub nist! hadeaghal jaye harkatatun ro avaz konin shayad tarkeebe jadid javab bede?

    ReplyDelete
  5. حالا امیر به یاد محمد بوده یا داشته...؟:)
    شاید هم اعصاب تو برای تحمل خنده های هیستریک احمدیه ضعیف شده آقای بهرنگ!

    ReplyDelete